Prevázkujete k Vašemu predajnému miestu vlastnú web stránku s možnosťou objednania tovaru formou rozvozu, osobného vyzdvihnutia, alebo ponúkate rezerváciu stolu? Systém PORTOS dokáže prijímať objednávky aj z Vašej stránky, ktorá musí PORTOS-u poskytnúť údaje vo vhodnom formáte.
Obsluha môže každú z prijatých objednávok zamietnuť, alebo potvrdiť. Pri potvrdení je navyše možné určiť počet minút potrebný na prípravu (pri osobnom odbere), alebo doručenie (pri dovoze) jedla k zákazníkovi. Možnosti počtu minút, ktoré sa pri prijímaní objednávky zobrazia personálu je možné plne prispôsobiť. Potvrdením objednávky sa zároveň automaticky vytvorí pokladničný doklad systém ihneď odťaží suroviny zo skladu.
Zašlite správcovi vašeho eShopu podklady pre programátorov, aby na vašom webe pripravil rozhranie, ktorým bude PORTOS získavať objednávky. Podklady sú v anglickom jazyku, takže im budú rozumieť aj programátori zo zahraničia. Komunikačný protokol je pripravený tak, aby boli kladené čo najmenšie nároky na doplnenie rozhrania na vašom webe.
Až bude Váš eShop pripravený, nastaví sa všetko potrebné na strane PORTOS-u a vy môžete využívať výhody tejto integrácie.
Základné vlastnosti univerzálneho rozhrania pre online objednávky
Prepojiteľný aj s vašim eShopomRozhranie je univerzálne, preto je možné ho prepojiť aj s vašim webom či eshopom. |
|
Podpora rôznych typov objednávokObjednávky s doručením aj osobným vyzdvihnutím. S doručením čo najskôr, alebo aj plánované. |
|
Dokumentácia v anglickom jazykuTechnické podklady sú k dispozícii v anglickom jazyku, takže im budú rozumieť aj programátori zo zahraničia. |
|
Jednoduchý na zapracovanieKomunikačný protokol je pripravený tak, aby boli kladené čo najmenšie nároky na doplnenie rozhrania na vašom webe. |